רכישת קליקסופטוור ClickSoftware - לפי מומחי WEBLET
הורידו את המדריך >>
כל השאלות שעליכם לשאול את ספק האפליקציה
בטרם אתם רוכשים אפליקציה לניהול אנשי שטח
English / עברית

לאחרונה התבשרנו כי ענקית התוכנה סיילספורס Salesforce רכשה את חברת קליקסופטוור ClickSoftware העוסקת בתחום שירות טכנאים בסכום עתק בגובה 1.35 מיליארד דולר. תחום זה המכונה   גם   Field Service Management מוכר לנו מאד. אנו מתמחים בנושא, שכן תוכנת WEBLET שלנו מתחרה ומשלימה את קליקסופטוור.
חברות הפועלות בסקטור זה (כמו כל לקוחותינו) שולחות בדר"כ טכנאים וסוכני שטח למקומות מרוחקים מן המשרד כדי לספק שירותי התקנה, תיקון, תחזוקה , מכירה או כל שירות אחר המתבצע בבית הלקוח. ניהול עבודתם של אנשי השטח מצריך כלי תפעול מתקדמים. תוכנות אלו לניהול העבודה בשטח מיועדות לא רק לטכנאים אלא גם לנהגים, סוכני מכירות, חברות ליסינג (שינועים) , מפיצים, מתקינים, בקרים, מודדים , רופאים,סידור עבודה, שעון נוכחות וכד'.

האם מיחשוב שירות טכנאים שווה 1.35 מיליארד $  ?             

האם מיחשוב שירות טכנאים שווה 1.35 מיליארד $ ?
לקליקסופטוור (החברה הנרכשת) יישומי Mobile  "חכמים" המאפשרים לחברות לייעל ולשפר את מערך הטכנאים והשירות על בסיס זמינות, כישורים, ניידות ומיקום. בזכות אלגוריתם כזה המבצע אופטימיזציה, יכולות חברות גדולות לשבץ מאות ואלפי טכנאים למשימותיהם ביעילות,  תוך עמידה ב SLA  הנדרש ושיפור השירות ללקוח. יישומי Mobile  אלה שייכים לתחום מתפתח בעולם התוכנה המכונה   Field Service Management - FSM.  מאמר זה לא ינתח את העסקה בהיבט הכלכלי אלא ישים דגש על התועלות העסקיות של רכישה ועל הפוטנציאל הגלום בתחום.

מה הרקע לעיסקה?
אנו עדים בשנים האחרונות בעולם וגם בארץ, למגמה של מעבר ארגונים לדיגיטל. מיחשוב אנשי השטח פורח במגוון אפליקציות עסקיות תוך שימוש במכשירים ניידים. מעבר כזה לדיגיטל מתאפשר בין היתר בזכות הקישוריות המלאה בין המערכות הארגוניות המרכזיות כמו ERP ו CRM לבין אפליקציות ה Mobile  החדישות לאנשי השטח.
ארגונים מעוניינים להתייעל וליהנות מן הטכנולוגיות החדישות הזמינות הן בתחומי B2B והן בתחומי B2C.  לא עוד מילוי טפסים ידניים, לא עוד איחורים באספקת המידע להנהלה, לא עוד חוסר במלאי קריטי ולא עוד איחורים בהגעה ללקוח – הכל מתבצע ב Mobile כאן ועכשיו באינטגרציה מלאה ומיידית עם כל התוכנות הפעילות בארגון ובזמינות מלאה של בעלי התפקידים בו.
אסטרטגיית הצמיחה של Salesforce המבוססת על סינרגיות עם החברה הנרכשת הניעה אותה כנראה לשלם סכום עתק זה עבור הרכישה.
מערכות כאלו של ניהול אנשי שטח   FSM)  Field Service Management ) כולל לא רק את מערכי השירות אלא גם את כל שרשרת האספקה. התחום הולך ומתפתח בזכות התפתחות מקבילה של טכנולוגיית אפליקציות ה Mobile  העסקיות החדישות.
אלו כבר לא תלויות יותר במערכות הפעלה. הן  
ניתנות להפעלה על כל המכשירים החדישים CrossPlatForm , מנותקות בתלות בחומרה כלומר הינן  Device Agnostic.
הן פועלות גם Online  וגם Offline,  ולא דורשות יותר הורדות מחנויות אפל או גוגל.

למי מיועדות אפליקציות המובייל שנרכשו בסכום עתק זה ?
היקף החברות הפועלות בתחום ה FSM המבקשות להתייעל באמצעות יישומי Mobile נרחב מאד. בין היתר נכללות פה חברות שירות ובקרות, חברות העוסקות במכירה B2B , כמו גם B2B2C , חברות הפצה, חברות רכב : יבואנים, ליסינג והשכרה, חברות הובלה ושינוע, ארגונים רפואיים המספקים שרות בשטח,  חברות שרות B2C ועוד.

התועלת לחברות אלה נובעת ממגוון רחב של מודולים הקיימים באפליקציות הMobile  החדישות, וביניהם ניתן למנות: שירות ובקרת טכנאים, פריסייל, ואן סייל, מערכת מבצעים, נהגים POD, ליקוטים, גבייה וקבלות, סליקת אשראי, שעון נוכחות, מחולל הודעות   SMS, מחולל טפסים וחוזים, מחולל יישומים.
לכל אחד מהמודולים ניתן להוסיף: קטלוג אלבום תמונות, שרותי מיקום GPS  , סידור עבודה, הדפסות בשטח, שיבוץ עובדים, ועוד.
האפליקציות החדישות מכילות את כל התהליכים והמודלים הנ"ל יחד ובכך נחסך לחברות הצורך בריבוי אינטגרציות. קיים יתרון לאפליקציות WEB רחבות הכוללת את כל הפעילויות הנ"ל יחד, אשר מגיעות עם ממשקים מוכנים לכל מערכות ה ERP הנפוצות. בנוסף יש לשים דגש על כל הבטי האבטחה והרגולציה הנדרשות כיום.

לאור התועלות הרבות אשר מעניקות אפליקציות ה Mobile לעסקים אשר חלקן תוארו לעיל, ה ROI המהיר והצורך של חברות במעבר לדיגיטל, לא נתפלא אם בעתיד הקרוב עוד חברות ERP  ו CRM ירחיבו את פעילותן לתחום ה Mobile באמצעות רכישת חברות מתמחות כפי שעשתה ב 8/2019 חברת Salesforce ברכישה של ClickSoftware. 
על אף העובדה שמאמר זה לא דן בהיבט הכלכלי של העסקה , ניתן לחזות שהתשובה לשאלה בכותרתו הינה חיובית בהחלט.
 
האם אתם מעסיקים מפיצים, מתקינים, אנשי שירות, סוכני מכירות ומעוניינים לעבר לדור החדש  ?
הגעתם למקום הנכון! תוכנת WEBLET הינה אפליקציה חדשנית לניהול טכנאים, קריאות שירות ונותני שירות. צרו עימנו קשר ללא התחייבות !
 
אפליקציית וובלט למיחשוב שירות טכנאים
אפליקציית וובלט למיחשוב שירות טכנאים - תם עידן עבודת הניירת
 
 
FacebookLinkedin
פרטי התקשרות -  וובלט​ - WEBLET
כתובתנו: מגדלי בסר 3, קומה 33
כינרת 5 בני ברק, מיקוד 5126237
טלפון: 03-6160808
פקס: 03-6160202
דוא"ל: info@weblet.co.il
WAZE: וובלט-WEBLET -אפליקציה לאנשי שטח
או לחילופין נווטו אל :  
קישור ל WAZE 
כל הזכויות שמורות לוובלט בע:מ. .אין להעתיק מהאתר ללא רשות בעל זכות היוצרים. הגנת זכות היוצרים חלה על כל צורת ביטוי