אפליקציית מסופונים תורמת לשורת הרווח של מנהלי כספים בחברות שירות
הורידו את המדריך >>
כל השאלות שעליכם לשאול את ספק האפליקציה
בטרם אתם רוכשים אפליקציה לניהול אנשי שטח
English / עברית
הטכנאי בשטח מהווה גורם המייצג את העסק בפני הלקוחות, מעין איש מכירות. בכוחו להפוך לקוחות למרוצים יותר וכפועל יוצא למשלמים יותר.  

ישנה ציפייה הולכת וגוברת מן המנהלים של צוותי השירות והטכנאים לשפר את שורת ההכנסות במאזן. אחת השאלות הנפוצות ששואלים את עצמם סמנכ"לי כספים הינה האם 
הטמעה של תוכנת מסופונים עשויה לתרום למטרות הפיננסיות ארוכות הטווח של הארגון.

מדוע צריכים סמנכ"לי כספים של חברות שירות להתעניין במסופונים לצוותי שטח ?

האם בכוחם של המנהלים של צוותי השירות והטכנאים יכולים לרתום את הטכנולוגיה לשם הגדלת הרווחיות כמצופה מהם?
אחרי הכול הטכנאי בשטח נמצא בחזית החברה. בהיותו הגורם המייצג את העסק בפני הלקוחות, הוא מהווה מעין איש מכירות. בכוחו להפוך לקוחות למרוצים יותר וכפועל יוצא למשלמים יותר.  

סמנכ"לי הכספים מתייחסים אל עובדי השטח בצדק רב כאל פוטנציאל צמיחה ועוקבים אחר תפקודם בתשומת לב רבה. 

מדוע צריכים סמנכ"לי כספים להתעניין בנעשה בשירותי השטח?
הפוקוס של מנהלי הכספים הינו בין השאר ביצירת יתרון יחסי מול המתחרים.  איכות הטכנולוגיה בה משתמשים אנשי השטח יכולה להיות הפקטור שיסייע לבדל את  החברה מול האחרים וליצור את היתרון המבוקש. 
הכלי המרכזי בעזרתו ניתן להתבלט, הוא הגורם הטכנולוגי תוך הפעלת תוכנות מובייל ידידותיות, המותאמות לכל תנאי השטח.

עד לפני כמה שנים, ההבדל העיקרי בין הדילרים וספקי השירות השונים היה איכות הציוד שהעמידו לרשות הלקוח. כיום הדבר השתנה: במרוצת הטכנולוגיה, לכולם ציוד באיכות דומה. התעשייה הפכה מאסופת חברות שעיקרן מכירות ו"על הדרך" תיקון ציוד, לחברות ששירות הוא מרכז העשייה שלהן ובנוסף הן גם מוכרות ציוד... 
 
ניהול אנשי שטח חשבה למנהלי כספים
איזה תועלת יפיקו מנהלי הכספים כתוצאה מניהול מתוחכם של המלאי והחלפים  בעזרת מסופונים?
יותר ויותר סמנכ"לי כספים בחברות שירות מתמקדים בשוק החלפים המנוהל על ידי צוותי השירות. שוק זה הפך לאחרונה למרכיב קריטי ביצירת וביסוס צמיחה ורווחיות לעסק. למעשה, אם חלקים, שירותים והשכרה יכולים לייצר מספיק רווח, הדבר יכול לכסות את מלוא עלויות התפעול. 
באמצעות הטכנולוגיה ניתן לשלוט בניהול המלאי בשטח עצמו ולתגבר את מכירות החלפים על ידי צוות הטכנאים המתקינים.
התוכנות העכשוויות לניהול שירות ואנשי שטח מופעלות כיום על גבי טאבלטים וסמארטפונים. מנהלי כספים בחברות שהטמיעו זאת, מעידים על כך שהצליחו לכסות את ההוצאות של הארגון באמצעות ההכנסות של מחלקות השירות והטכנאים.

הכיצד ?
מערך שירות המצויד בתוכנות חדישות מצליח למכור ציוד בצורה אגרסיבית יותר ועוזר  לעצב את המותג. כפועל יוצא מתחזק כוחו של הארגון מול היצרנים, שכן העסק משתמש ביותר חלפים. אלו האחרונים מבחינים בכך שאתם  מייצרים  להם עסקים. יצרנים מזהים לקוחות עם מערך שירות מפותח כחזקים ובריאים מבחינה פיננסית. אתם נתפסים בעיניהם כמפיצים או כזכיינים יציבים כלכלית וברי קיימא.
 
מה האתגר הגדול בבידול השירות שניתן להציע ללקוח  מול המתחרים?
האתגר הגדול ביותר הוא הזמינות המוגבלת של טכנאים מיומנים. צוואר הבקבוק הוא אנשי שירות מומחים. זהו אתגר משתי החזיתות: אתם מבקשים לשלוט בשוק,  כי אזי כוח האדם הרלוונטי ייראה בכם הארגון האולטימטיבי לעבוד בו.  אם תצליחו לקלוט או להכשיר טאלנטים,  תוכלו לשלוט בשוק ותהפכו למעסיק המועדף לעובדים אלה.
המפתח להצלחה של חברות שירות, מתקינים וטכנאים היא היכולת לספק שירות יעיל. יש הטוענים ש 80% מעלות הבעלות הולך על תפעול ותיקון ציוד. בתנאים אלו, איכות השירות שאתם מספקים לאורך זמן הופכת למדד מרכזי עבור לקוחות בעת שהם משווים בין ספקים. 
כיום הטכנולוגיה מספקת מענה לאתגר זה. מערכות מובייל חדשניות לניהול אנשי שטח מציגות לעובדים בשטח עצמו מדריכים להתקנה, הסבר מפורט אודות החלפים, יתרות מלאי, את היסטורית תקלות של הציוד וכל מידע נדרש אחר. מערכות כאלו כוללות מאגרי ידע, תשריטי בדיקה, מפרטים ומדריכים מפורטים לפתרון תקלות ספציפיות לציוד. כמו גם אינפורמציה אודות אלמנטים חלופיים. 
כל מנהל כספים מכיר את הבעיה של שיגור חוזר של מתקין או טכנאי לשטח, לשם המשך עבודה. בחברות רבות בעל המקצוע אינו משלים את המשימה במכה ראשונה. מערכות לניהול אנשי שטח על גבי טאבלטים וסמארטפונים מייעלות ומעלות את אחוז התיקון או ההתקנה במכה ראשונה. כפועל יוצא צוות התפעול מבצע יותר משימות עם אותה כמות כוח אדם,  דבר המגביר כמובן את הריווחיות. 
 
כיצד תורם הגורם הטכנולוגי לבניית מערך שירות ריווחי?
המטרה שלכם הינה להפוך את איש השירות לעצמאי בשטח ככל שניתן, על ידי כך שתספקו לו פתרון מיידי לכל דילמה בה הוא נתקל.  התרחיש הגרוע ביותר לטכנאים ולמתקינים הינו להיות תקועים באתר מבלי יכולת להושיט ללקוחות יד לעזרה כשהם זקוקים לה.
השקעה בטכנולוגיות יוצרות יתרון והבדל. כל תשובה שהם צריכים נמצאת בהישג יד (או ליתר דיוק, בהישג טאבלט או סמארטפון).  הדבר תורם לקשר שלהם עם הלקוח. 
כל מנהל כספים מודע לההשלכות הפיננסיות למצב שבו המומחים שלו מגיעים ללקוח אך מפגינים אוזלת יד. ארגון שמצייד את הטכנאים שלו באייפדים, סמארטפונים או מחשבים ניידים עם ממשק ישיר ורציף למערכות המרכזיות (גם במצב  OFFLINE  כשאין תקשורת) ימנע ממצבים כאלו ואף יזכה ביתרונות פיננסיים רבים.
 
לסיכום: חשוב מאוד להישאר מעודכנים במגמות הטכנולוגיות מחוץ לגבולות התעשייה שלכם, כדי להישאר עם אצבע על הדופק. מנהלי כספים, ככל שיש לכם השפעה בנושא, תשאפו להתפתחות טכנולוגית. כך תישארו רלוונטיים ללקוחות, תשכילו לתת מענה לצרכים שלהם באמצעות הטכנולוגיה ולא תישארו מאחור.
אם תשפיעו על הארגון להקדים צעד אחד קדימה לעומת המתחרים, תגרמו לכך שמנהלי צוותי השירות וטכנאים יוסיפו הכנסות למאזן.

מתעניינים בתוכנת מובייל לעובדי שטח הכוללת את כל הטכנולוגיות החדשניות? מחפשים תוכנה שתתרום לריווחיות של הארגון שלכם?
הגעתם למקום הנכון! 
Weblet הינה המערכת החדשנית לניהול כל אניש השטח, כולל טכנאים, מתקינים, קריאות שירות ונותני שירות.
צרו עימנו קשר ללא התחייבות !
 
כל הזכויות שמורות לוובלט בע:מ. .אין להעתיק מהאתר ללא רשות בעל זכות היוצרים. הגנת זכות היוצרים חלה על כל צורת ביטוי   מדיניות פרטיות 
FacebookLinkedin
פרטי התקשרות -  וובלט​ - WEBLET
כתובתנו: מגדלי בסר 4, קומה 28
מצדה 7 בני ברק, מיקוד 5126112
טלפון: 03-6160808
פקס: 03-6160202
דוא"ל: info@weblet.co.il
WAZE: וובלט-WEBLET -אפליקציה לאנשי    שטח
או לחילופין נווטו אל :  
קישור ל WAZE 
GDPR