כיצד משפיע הדיגיטל על שירות הלקוחות של חברות ליסינג
הורידו את המדריך >>
כל השאלות שעליכם לשאול את ספק האפליקציה
בטרם אתם רוכשים אפליקציה לניהול אנשי שטח
English / עברית

אין זה סוד כי שירות לקוחות איכותי תורם רבות לשורה התחתונה של כל החברות.  מעבר אל עולם הדיגיטל והטמעת אפליקציית מובייל יעודית לעסק יכולה לייעל מאד את העבודה בשטח וכפועל יוצא לשפר את השירות. הדבר נכון לכל התעשיות במשק, אולם ההשפעה של אפליקצייה כזו על השירות שמספקות חברות הליסינג הינה דרמטית. 

כיצד משפיע הדיגיטל על שירות הלקוחות ועל שורת הרווח של חברות ליסינג ?              

Treat them mean, keep them keen ?   לא כשמדובר  בשירות ובנאמנות הלקוחות.

בימים אלו, כאשר נושא הדיגיטל הולך ומתפתח,  ראוי למנפו לטובת הארגון. שכן ככל שמדובר במשימות תפעוליות כגון שינוע רכבים, מסירה והחזרה, לדיגיטל  יש פוטנציאל אדיר לתרום לשיפור השירות ללקוח.

חווית הלקוח באפליקציית המובייל  WEBLET 
ב-  WEBLET כל האינטראקציה עם הלקוח מתבצעת בצורה חדשנית: לא עוד עבודה בשיטה הישנה עם טפסים, חתימות ידניות, ביורוקרטיה וטלפונים למוקדי השירות.  בזכות המעבר לדיגיטל הכל מתבצע באמצעות אפליקציית המובייל. כל הטפסים מוצגים על גבי טאבלט, אשר אף מצלם את הרכב. האפליקציה  מעבירה  מיידית, תוך דקות את כל המסמכים הן לקוח והן אליכם למשרד ל- Back Office.  כל הגורמים הרלוונטיים כולל ההנהלות, מנהלי הלקוח ומחלקות הנהלת החשבונות מתעדכנים בזמן אמת. כך גם כל מערכות הליבה הארגוניות שלכם, שכן אפליקציית WEBLET  מעדכנת אוטומטית את ה- ERP שלכם.
הלקוח הסופי (זה המקבל את הרכב) אינו צריך להמתין יתר על המידה לצוותי התפעול או לנציגים אשר מוסרים ומחזירים רכבים. שוכר הרכב מטעם הלקוח מקבל חלון זמן שבו יגיעו אליו, חוסך מזמנו הפרטי ושביעות רצונו עולה. 
הואיל והאפליקצייה מספקת שליטה ובקרה על הנהגים בזמן אמיתי, כולל מיקומים במפה, היא מאפשרת גמישות ושינויי במטלות במהלך היום תוך היענות לצורכי הלקוחות, דבר שתורם עוד יותר לחווית הלקוח.

איך זוכרים אתכם? 
חלק ניכר מעיסקאות הליסינג מסוג  B2B   הינן עיסקאות מתמשכות.  נניח שיש לכם לקוח מענף ההיי-טק: קיימת אצלו תחלופת  כוח אדם ועימה גם תחלופת רכבים. עובדיו מצטרפים ופורשים חדשות לבקרים. המוניטין שלכם והאינטראקציה שלכם עם העובדים הללו אשר מקבלים את הרכב עוברים מפה לאוזן. המידע אודות איכות השירות מגיע לאוזני מקבלי ההחלטות. אם המוניטין שלכם חיובי, הדבר נפלא. אולם  לקוחות נוטים יותר לזכור את חוויית השירות השלילית מאשר את אלו החיוביות. כלומר תמונה גרועה קשה יותר לטשטש. מחקרים מצביעים על כך שנדרשות  12 חוויות חיוביות כדי לפצות על אחת שלילית.  
אפליקציית WEBLET תורמת לשירות הלקוחות ולשורת הרווח של חברות ליסינג 
אפליקציית וובלט תורמת לשירות הלקוחות
מסיבה זו  חשוב שתמצו את כל מה שהדיגיטל והמובייל מציעים לכם. תתייעלו, תחסכו בכוח אדם והחשוב מכל תשפרו את שביעות רצון הלקוחות. אלו האחרונים יחסכו זמן יתייעלו גם הם. שכן  הלקוח ידע כאמור מתי בדיוק יגיע אליו הנהג, משך הזמן שיטפלו בו יתקצר, הוא ישוחרר מהר יותר ויחסוך משאבים.  

מובייל הופך את חייהם של כולם לקלים יותר
אם תציידו את נציגיכם  באפליקציות מובייל יעודיות, החיים של כולם יהיו קלים יותר:
חייו של העובד אשר שוכר את הרכב יהיו קלים יותר, שכן כפי שצויין לא יצטרך להמתין לנציג בלי סוף ויחווה שירות יעיל, קצר ומכבד.
גם חייכם שלכם כמנהלי חברת ליסינג יהיו קלים יותר: אתם תיהנו מיכולות ה - GPS של האפליקציה, המבצעת חישוב מרחק וזמן הגעה, כמו גם אופטימיזציה. תוכלו לעקוב אחרי מיקום נציגיכם במפה. במידת הצורך תוכלו לשנות את משימותיהם ממש במהלך היום לטובת הלקוחות ובכך לשפר את הביצועים. 
ובכלל אפליקציית המובייל WEBLET  תקטין את המאמץ שידרש ללקוחות כדי ליצור קשר עימכם . הדיגיטל יקל על כולם ושביעות הרצון תגבר. 

המובייל הינו הצהרה על העסק שלכם
שירות הלקוחות שלכם משקף את כל העסק. בצדק או שלא בצדק, אנשים מניחים שאם הוא טוב או רע, אזי המוצר או השירות שלכם גם הוא כזה.  כבעלי עסק, עליכם לאמץ את אותה הגישה: להקצות משאבים לקראת מעבר למובייל לטובת צוות התפעול שלכם בדיוק כפי שהייתם עושים כדי לטפח את המכירות.
המובייל הינו הצהרה של חדשנות ויעילות, כזו הסוללת את הדרך ופותחת דלתות לשותפויות חדשות, לשיתופי פעולה ולהזדמנויות עיסקיות. 

החזר השקעה
על אף שהמטרה המוצהרת פה הינה שיפור שירות הלקוחות, יש לציין כי וובלט מחזירה את ההשקעה בה במהירות, בשל העובדה שהנציגים יכולים לבצע כמות גדולה יותר של משימות יומיות ובכך להגדיל את ההכנסות. השליטה והבקרה שיש לכם על הנהגים בזמן אמיתי, כולל  מיקומים במפה, מאפשרת  ניהול יעיל וקפדני.
יישום אפליקציית WEBLET מצמצמת את הבעיות הכרוכות במתן שירות בענף תובעני כל כך, ומונעת את  כל הסוגיות המשפטיות שמתעוררות בעיקבות עבודה ידנית, וזה שווה זהב. 

ללקוחות יש תמיד חלופות
נטיה לחסוך במשאבים ובהשקעה בחדשנות בתחום של שירות לקוחות הינה אסטרטגיה מסוכנת. תמיד ימצא מתחרה שיעשה את ההפך. אם לא תשקיעו בחדשנות אתם מסתכנים שתישארו מאחור.
יתר על כן , זכרו כי עלויות שימור הלקוחות הקיימים פחותה בהרבה מן המחיר הכרוך בגיוס חדשים. לקוחות נאמנים שווים עד פי עשרה מאשר עלות הרכישה הראשונה שלהם. אם תיצרו שירות מוכוון לקוחות , ההשקעה הכרוכה במעבר לחדשנות תחזיר את עצמה. 

לסיכום
לאור כל היתרונות שצויינו פה, מעבר לאפליקציית מובייל מבטא אסטרטגיה שיווקית ריווחית. יתרונות הדיגיטל גלויים לעיניו של כל לקוח ולקוח.  המלצה מפה לאוזן היא הגביע הקדוש של השיווק. האפקט של שירות לקוחות איכותי וחדשני סופו לתרום משמעותית לצמיחת החברה ולגידול בשורת הרווח.
 
מתעניינים באפליקציה לניהול טכנאי שטח, ליסינג, מפיצים, מתקינים, אנשי שירות וסוכני מכירות אשר שייכת לדור חדש זה ?
הגעתם למקום הנכון! האפליקציה שלנו פועלת בטכנולוגיית Progressive Web Apps והינה אפליקציה חדשנית לניהול טכנאים, קריאות שירות ונותני שירות. צרו עימנו קשר ללא התחייבות !

לכתבות נוספות בבלוג שלנו

 
 
FacebookLinkedin
פרטי התקשרות -  וובלט​ - WEBLET
כתובתנו: מגדלי בסר 3, קומה 33
כינרת 5 בני ברק, מיקוד 5126237
טלפון: 03-6160808
פקס: 03-6160202
דוא"ל: info@weblet.co.il
WAZE: וובלט-WEBLET -אפליקציה לאנשי שטח
או לחילופין נווטו אל :  
קישור ל WAZE 
כל הזכויות שמורות לוובלט בע:מ. .אין להעתיק מהאתר ללא רשות בעל זכות היוצרים. הגנת זכות היוצרים חלה על כל צורת ביטוי