WEBLET- בינה מלאכותית AI and Machine Learningליעול השירות
הורידו את המדריך >>
כל השאלות שעליכם לשאול את ספק האפליקציה
בטרם אתם רוכשים אפליקציה לניהול אנשי שטח
English / עברית

בזכות הקידמה: הפלטפורמה המושלמת לשיבוץ ושיגור טכנאים ואנשי שירות בשילוב בינה מלאכותית           

הטכנאי שוב איחר לקריאת השירות או הגיע עם חלפים לא נכונים? אין דבר חשוב יותר מאופטימיזציה והתאמה מושלמת של המשימה לטכנאים ולאנשי השירות בשטח. הדבר נכון הן לחברות המעסיקות אנשי שיווק והן עבור חברות המציעות התקנות, בקרות ושירותי תיקון. במערכת גם מודול לתכנון וניהול מסלולי הפצה ולביצוע אופטימיזציה של ההובלה באמצעות BI

בשיחות רקע עם לקוחותינו, הבנו כי תכנון לוח זמנים חכם של סוכן שטח והתאמתו המדוייקת למטלה אותה הוא נדרש להשלים, הינו מרכיב חשוב בתהליך מתן השירות. ואכן פלטפורמת   WEBLET הופכת את תהליך השיבוץ והשילוח מידני לממוחשב. ניתן להפעיל במערכת אלגוריתם המתבסס על חוקים עסקיים שהלקוח מגדיר.  ניתן ליישם באלגוריתם מגוון פרמטרים, כגון ידע ומיומנות הטכנאי בתחומים מסויימים (חשמל, לדוגמא), שעות עבודה המועדפות עליו, כמות משימות יומיות, מלאי נדרש לקריאה מול המלאי ברכב ועוד.
בנוסף לכך WEBLET תומכת באופטימיזציה בזמן אמיתי:  איש השטח יכול לבצע בתוך המשימות שלו  אופטימיזציה של מרחק וזמן בהתאם לדיווחי  WAZE ברגע זה ב On Line. ככל שנדרש להתחשב בפרמטרים מורכבים יותר, ניתן לספקם באמצעות ממשק לתוכנת אופטימיזציה. 

איך כל זה מתרחש? 
באמצעות שימוש בבינה מלאכותית ניתן ליצור מסלולים יומיים יעילים יותר ולשלוח את הטכנאים לפגישות רבות יותר המותאמות לכישוריהם.

השימוש בשיבוץ ושיגור המתבצעים אוטומטית (בסיוע בינה מלאכותית, תוך התבססות על סט הכישורים של כל איש שטח, המיקום שלו ופגישות קודמות עם אותו הלקוח),  מפנה זמן רב יותר לטכנאים, למתאמות הפגישות ולצוות הניהולי. הדבר חוסך משאבים יקרים לארגון.  
באמצעות שימוש בבינה מלאכותית המוטמעת ב WEBLET ניתן ליצור מסלולים יומיים יעילים יותר
AI בינה מלאכותית בניהול אנשי שטח
WEBLET מאפשרת לשפר בצורה דרמטית את זמן התגובה, להגדיל את ההיקף היומי של כמות הפניות המטופלות כל יום ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות משירותי החברה. 

את המסלולים של כל אחד מאנשי השטח ניתן לחשב באופן מידי תוך שימוש מתקדם באפשרויות ה-GPS וטכנולוגיות הענן. רשימת המלאי מתעדכנת כבר כשהטכנאי בשטח בזמן אמת וניתנת לצפייה על ידי הטכנאים, המשלחים ואנשי המנהלה במשרד.

מהי בינה מלאכותית (AI)  ולמידת מכונה (Machine Learning)
בינה מלאכותית היא כינוי למאפיין של מערכות דיגיטליות אשר מחקות תהליך חשיבה. מדובר ביכולת של מחשבים לפעול באופן המציג יכולות של בינה אנושית. יכולת זאת, המבוססת על "למידת מכונה" מחליפה חלק מעבודת כח אדם בתחומים שונים. גם אפליקציה לאנשי שטח אמורה להכיל תכונות "למידה" חדישות אלה למגוון יישומים, כגון: איזה טכנאי הוא היעיל ביותר בתיקוני מסך טלוויזיות על סמך ביצועי כלל הטכנאים, אלו לקוחות הינם פוטנציאלים להזמין בעת הזו מוצר מסוים על סמך הרגלי קניותיהם בעבר וכד'. 
"למידת מכונה" מאפשרת להפוך משימות שבוצעו בעבר בצורה חוזרת ונשנית, למערכת דינמית אשר משתנה באופן אוטומטי בהתאם למקרים דומים בעבר. 

מנוע חוקים עסקיים, בינה מלאכותית וטכנולוגיות חדשניות נוספות מאפשרות לפתח אלגוריתמים שנועדו  לתכנון מסלול לטכנאי שטח לא רק בהתאם למיקומם הפיזי, אלא גם בהתאם להצלחותיהם בביצוע קריאות שירות דומות בעבר. 
הטמעת אלגוריתם כזה אפשרית בכל סקטור. בחברות שיווק והפצה לדוגמא, היא תאפשר למנף את המכירות, שכן ניתן לנבא אילו סוגי מוצרים ירכוש כל לקוח ולהתאים לו את איש המכירות בעל הניסיון הרב וההצלחה הגבוהה ביותר במכירת מוצרים בנישה שלו. 
 
שיא היעילות: הטכנאי אינו צריך לשוב ללקוח 
אחד הגורמים הבעייתיים בקריאות שירות לא מוצלחות הינו חזרתו של הטכנאי לנקודה בה הוזמן על מנת להביא עימו חלקים מתאימים. שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של AI המזהות התאמה בין המשימות שביצע הטכנאי בעבר ותוך התחשבות בציוד הנמצא ברשותו לקריאה הנוכחית, יוכלו להפחית משמעותית את הצורך לחזור שוב לנקודת השירות על מנת לבצע את התיקון. לדוגמה: טכנאי מכונות כביסה מסחריות יחזיק ברכב חלקים מתאימים לקריאות שירות בבתי מלון, בעוד טכנאי המתמחה במכונות כביסה ביתיות יחזיק ברכב את החלקים המתאימים למכונות אלה ולא יצטרך לחזור שוב ללקוח על מנת להביא את החלפים הדרושים.

זכרו, אם איש השטח מצליח ליצור אמון בקרב לקוחותיו, נוצרת הזדמנות עסקית. ניתן להציע ללקוח במהלך הטיפול שירותים ומוצרים נוספים ולהגדיל את ריווחיות העסק. .

מתעניינים באפליקציה חכמה לניהול טכנאי שטח, ליסינג, מפיצים, מתקינים, אנשי שירות וסוכני מכירות אשר שייכת לדור חדש זה ? 
הגעתם למקום הנכון! האפליקציה שלנו פועלת בטכנולוגיית AI  והינה אפליקציה חדשנית לניהול טכנאים, קריאות שירות ונותני שירות. צרו עימנו קשר ללא התחייבות !
 
כל הזכויות שמורות לוובלט בע:מ. .אין להעתיק מהאתר ללא רשות בעל זכות היוצרים. הגנת זכות היוצרים חלה על כל צורת ביטוי   מדיניות פרטיות 
FacebookLinkedin
פרטי התקשרות -  וובלט​ - WEBLET
כתובתנו: מגדלי בסר 4, קומה 28
מצדה 7 בני ברק, מיקוד 5126112
טלפון: 03-6160808
פקס: 03-6160202
דוא"ל: info@weblet.co.il
WAZE: וובלט-WEBLET -אפליקציה לאנשי    שטח
או לחילופין נווטו אל :  
קישור ל WAZE 
GDPR