רכישת קליקסופטוור ClickSoftware - לפי מומחי WEBLET
הורידו את המדריך >>
כל השאלות שעליכם לשאול את ספק האפליקציה
בטרם אתם רוכשים אפליקציה לניהול אנשי שטח
English / עברית

לאחרונה התבשרנו כי ענקית התוכנה סיילספורס Salesforce רכשה את חברת קליקסופטוור ClickSoftware העוסקת בתחום שירות טכנאים בסכום עתק בגובה 1.35 מיליארד דולר. תחום זה המכונה   גם   Field Service Management מוכר לנו מאד. אנו מתמחים בנושא, שכן תוכנת WEBLET שלנו מתחרה ומשלימה את קליקסופטוור.
חברות הפועלות בסקטור זה (כמו כל לקוחותינו) שולחות בדר"כ טכנאים וסוכני שטח למקומות מרוחקים מן המשרד כדי לספק שירותי התקנה, תיקון, תחזוקה , מכירה או כל שירות אחר המתבצע בבית הלקוח. ניהול עבודתם של אנשי השטח מצריך כלי תפעול מתקדמים , הכוללים העברת מידע והנחיות שירות מן המערכות פנימיות של הארגון , כולל תכנון עבודה ואיזון עומסים, אופטימיזציה של לוחות זמנים  ותעדוף עלויות, תכנון ורכישה של חלפים, תיאום עם הלקוחות ותכנון מבוסס מידע גיאוגרפי (GIS). הדבר מתבצע באמצעות אפליקציות במכשירים ניידים, ואת כל הפעולות הללו תוכלו לבצע באמצעות האפליקצייה שלנו WEBLET לניהול אנשי השטח.
תוכנות אלו לניהול העבודה בשטח מיועדות לא רק לטכנאים אלא גם לנהגים, סוכני מכירות, חברות ליסינג (שינועים) , מפיצים, מתקינים, בקרים, מודדים , רופאים,סידור עבודה, שעון נוכחות וכד'.

האם מיחשוב שירות טכנאים שווה 1.35 מיליארד $  ?             

האם מיחשוב שירות טכנאים שווה 1.35 מיליארד $ ?
ללקליקסופטוור (החברה הנרכשת) יישומי Mobile  "חכמים" המאפשרים לחברות שרות לייעל ולשפר את מערך הטכנאים והשרות על בסיס זמינות, כישורים, ניידות ומיקום. בזכות אלגוריתם כזה המבצע אופטימיזציה, יכולות חברות גדולות לשבץ מאות ואלפי טכנאים למשימותיהם ביעילות,  תוך עמידה ב SLA  הנדרש ושיפור השירות ללקוח. יישומי Mobile  אלה שייכים לתחום מתפתח בעולם התוכנה    Field Service Management  FSM.  מאמר זה לא ינתח את העסקה בהיבט הכלכלי אלא ישים דגש על התועלות העסקיות של רכישה זאת ועל הפוטנציאל הגלום בתחום.

אנו עדים למגמות חדשות המתפתחות בארץ ובעולם של מעבר ארגונים לדיגיטל ומחשוב אנשי השטח במגוון אפליקציות עסקיות תוך הרחבת השימוש במכשירים ניידים. מעבר כזה לדיגיטל מתאפשר בין היתר בזכות הקישוריות המלאה בין המערכות הארגוניות המרכזיות כמו ERP ו CRM לבין אפליקציות ה Mobile  החדישות לאנשי השטח.
ארגונים מעוניינים להתייעל וליהנות מטכנולוגיות החדישות הזמינות הן בתחומי B2B והן בתחומי B2C.  לא עוד מילוי טפסים ידניים, לא עוד איחורים באספקת המידע להנהלה, לא עוד חוסר במלאי קריטי ולא עוד איחורים בהגעה ללקוח – הכל מתבצע ב Mobile כאן ועכשיו באינטגרציה מלאה ומיידית של כל התוכנות הפעילות בארגון ובזמינות מלאה של בעלי התפקידים בו.
מגמות חדשות אלה ואסטרטגיית הצמיחה של Salesforce המבוססת על סינרגיות עם החברות הנרכשות הניעו אותה כנראה לשלם סכום עתק זה עבור הרכישה.
תחום התוכנה המתפתח המכונה FSM:  Field Service Management כולל לא רק את מערכי השרות אלא גם את כל שרשרת האספקה. התחום הולך ומתפתח בזכות התפתחות מקבילה של טכנולוגיית אפליקציות ה Mobile  העסקיות החדישות אשר אינן תלויות יותר במערכות הפעלה, מנותקות בתלות בחומרה, פועלות גם Online  וגם Offline, ניתנות להפעלה על כל המכשירים החדישים CrossPlatForm ולא דורשות יותר הורדות מחנויות אפל או גוגל. תחום ה FSM מסייע לחברות רבות להתייעל באמצעות יישומי Mobile , ובין היתר מסייע לחברות שרות ובקרות, לחברות העוסקות במכירה B2B , לחברות הפצה, לחברות רכב : יבואנים, ליסינג והשכרה, לחברות הובלה ושינוע, לארגונים רפואיים המספקים שרות בשטח,  לחברות שרות B2C ועוד. 
הסיוע לחברות אלה מתבצע באמצעות מכלול מודולים הקיימים באפליקציות הMobile  החדישות העומדות לרשותן הכוללות בין היתר : שרות ובקרת טכנאים, פריסייל, ואן סייל, מערכת מבצעים, נהגים POD, ליקוטים, גבייה וקבלות, סליקת אשראי, שעון נוכחות, מחולל הודעות   SMS, מחולל טפסים וחוזים, מחולל יישומים. לכל אחד מהמודולים ניתן להוסיף: קטלוג אלבום תמונות, שרותי מיקום GPS  , סידור עבודה, הדפסות בשטח, שיבוץ עובדים, ועוד. האפליקציות החדישות מכילות את כל התהליכים והמודלים הנ"ל יחד ובכך נחסך לחברות הצורך בריבוי אינטגרציות. רצוי לתת עדיפות לאפליקציות WEB רחבות הכוללת את כל הפעילויות הנ"ל יחד, הכוללות ממשקים מוכנים לכל מערכות ה ERP הנפוצות. בנוסף יש לשים דגש על כל הבטי האבטחה והרגולציה הנדרשות כיום.
לאור התועלות הרבות אשר מעניקות אפליקציות ה Mobile לעסקים אשר חלקן תוארו לעיל, ה ROI המהיר והצורך של חברות במעבר לדיגיטל, לא נתפלא אם בעתיד הקרוב עוד חברות ERP  ו CRM ירחיבו את פעילותן לתחום ה Mobile באמצעות רכישת חברות מתמחות כפי שעשתה ב 8/2019 חברת Salesforce ברכישה של ClickSoftware. 
על אף העובדה שמאמר זה לא דן בהיבט הכלכלי של העסקה , ניתן לחזות שהתשובה לשאלה בכותרתו הינה חיובית בהחלט.
 

האם אתם מעסיקים מפיצים, מתקינים, אנשי שירות, סוכני מכירות ומעוניינים לעבר לדור החדש  ?
הגעתם למקום הנכון! תוכנת WEBLET הינה אפליקציה חדשנית לניהול טכנאים, קריאות שירות ונותני שירות. צרו עימנו קשר ללא התחייבות !
 
אפליקציית וובלט למיחשוב שירות טכנאים
אפליקציית וובלט למיחשוב שירות טכנאים - תם עידן עבודת הניירת
 
 
FacebookLinkedin
פרטי התקשרות -  וובלט​ - WEBLET
כתובתנו: מגדלי בסר 3, קומה 33
כינרת 5 בני ברק, מיקוד 5126237
טלפון: 03-6160808
פקס: 03-6160202
דוא"ל: info@weblet.co.il
WAZE: וובלט-WEBLET -אפליקציה לאנשי שטח
או לחילופין נווטו אל :  
קישור ל WAZE 
כל הזכויות שמורות לוובלט בע:מ. .אין להעתיק מהאתר ללא רשות בעל זכות היוצרים. הגנת זכות היוצרים חלה על כל צורת ביטוי