אפליקציית מסופונים- CRM
הורידו את המדריך >>
כל השאלות שעליכם לשאול את ספק האפליקציה
בטרם אתם רוכשים אפליקציה לניהול אנשי שטח
English / עברית
אפליקציית Weblet כוללת בין היתר מודול לניהול קשרי לקוחות CRM. התוכנה מסייעת לארגון לנהל את הקשר עם לקוחותיו ותומכת הן בפעולות שיווקיות ללקוחות חדשים והן בפעולות לשימור לקוחות קיימים . באמצעות מודול זה ניתן לרכז את המידע הנחוץ ולנהל את הקשר עם הלקוחות.

CRM לניהול קשרי לקוחות

התוכנה תומכת בתהליכים הבאים:
  • רישום שיחות ואירועים לפי לקוח ותאריכים.
  • צרוף מסמכים שונים השייכים ללקוח.
  • הוספת תמונות ואובייקטים אחרים עם תאור האירוע.
  • רישום תזכורות למועד עתידי כלשהו.
  • סינון תזכורות שבוצעו וכאלה שלא בוצעו לפי עובדים ונושא .
  • רישום סכומים / כמויות וביצוע סיכומים לפי סינון טקסטואלי בטווח תאריכים.
  • אפשרות למשלוח איי- מייל ישירות מה CRM לעובדי החברה ו/או ללקוח.
  • שליפת מידע סלקטיבי לפי משתמש  / עובד מדווח ונושא.
  • קבלת תמונה ניהולית על כל האירועים והתזכורות בתקופה האחרונה.
מערכת CRM על טאבלטים לניהול טכנאים ואנשי שטח
תוכנת Weblet כוללת מודול לניהול קשרי לקוחות CRM שנועדה לסייע לארגון לנהל את הקשר עם לקוחותיו ולתמוך בפעולות שיווקיות ללקוחות חדשים ובפעולות לשימור לקוחות קיימים.
אחד היתרונות של הפעלת Weblet CRM לניהול קשרי לקוחות הוא האינטגרציה המתקבלת בין פעילות הלקוחות לבין ניהול הקשר איתם. כל לקוח מופיע פעם אחת במערכת וממנו ניתן לצפות הן בנתונים הכספיים והלוגיסטיים והן במידע שנאגר ונשמר בו לאורך זמן.
דוגמאות לסינון ואיחזור מידע
אחת המטרות של תוכנת Weblet CRM היא להציג למשתמשים בה את מירב הנתונים אודות הלקוחות. על ידי רישום הנתונים בצורה נכונה ובעזרת מילות מפתח אחידות, ניתן לאחזר בין היתר את המידע הבא:
  • האם היו ללקוח אירועים כלשהם בעבר ?
  • איזה אירועים היו ללקוח בשנתיים האחרונות ?
  • מתי פעם אחרונה היה ביקור אצל הלקוח ?
  • מתי התקיימה שיחת הטלפון האחרונה איתו ?
  • מתי לחדש עם הלקוח את הקשר /  תזכורת ?
  • כמה ואיזה הצעות נשלחו ללקוח ?
  • מה תגובת הלקוח על ההצעות ?
  • איזה מסמכים של הלקוח מתוייקים אצלינו ?
  • איזה תמונות השייכות ללקוח מתוייקות ו ?
  • מתי בוצעה עסקה אחרונה ?
  • כמה ואיזה חשבוניות הופקו ללקוח ?
  • מה סכום החשבוניות  ברבעון האחרון ?
  • כמה שעות עבודה השקענו בשנה האחרונה ?
  • מה כמות המוצרים שסיפקנו ללקוח בחודש מקביל שנה קודמת ?
  • מה המלאי הקיים כיום ברשות הלקוח במוצרים הנבחרים  ?
  • מה תוכן המשוב האחרון שקיבלנו מהלקוח ומתי ?
  • האם היו ללקוח תלונות כלשהן ומתי ?
  • איזה תזכורות קשורות ללקוח בעבר ?
  • איזה פעילות עתידית יש לבצע / תזכורות שטרם הגיע זמנן ?
  • מי מהעובדים שלנו נמצא בקשר רוב הזמן עם הלקוח ?
דוגמאות אלה ממחישות את היכולת של אחזור מידע. כל משתמש בתוכנה בונה לעצמו את מילות המפתח לפיהן נשלף ומאוחזר המידע.


מתעניינים בתוכנה לניהול טכנאי שטח, אנשי שירות וסוכני מכירות על גבי טאבלטים?
הגעתם למקום הנכון! 
Weblet הינה המערכת החדשנית לניהול טכנאים, קריאות שירות ונותני שירות.
צרו עימנו קשר ללא התחייבות !
 
FacebookLinkedin
פרטי התקשרות -  וובלט​ - WEBLET
כתובתנו: מגדלי בסר 3, קומה 33
כינרת 5 בני ברק, מיקוד 5126237
טלפון: 03-6160808
פקס: 03-6160202
דוא"ל: info@weblet.co.il
WAZE: וובלט-WEBLET -אפליקציה לאנשי שטח
או לחילופין נווטו אל :  
קישור ל WAZE 
כל הזכויות שמורות לוובלט בע:מ. .אין להעתיק מהאתר ללא רשות בעל זכות היוצרים. הגנת זכות היוצרים חלה על כל צורת ביטוי